torsdag den 7. marts 2013

Biotop opg. 6 Vind og vejr



Efter at have kigget på Renes blog blev jeg inspireret af vind og vejr.
Det er et meget blæsende forår vi har os i år og hvorfor ikke bruge det til noget.
Fik fanget nogle rigtig gode billeder af hvordan vinden har fat i skyerne og det giver mig kun endnu mere lyst til at få bygget en drage og få den op og flyve lidt.





På disse billeder kan man ligesom fornemme hvordan vinden får adskilt den store sky til en masse små og solen der lige kigger igennem.

Fortsættelse følger

Så blev dragen bygget og det var utrolig sjovt at ryge ind i flow tilstand igen. Jeg blev grebet af stemningen.
Jeg valgt at sige, da jeg skulle finde materialer, at det skulle være noget man havde i hjemmet.
Så jeg valgte at bruge en affaldsæk, blomster pinde, aviser, tape, saks, snor (muresnor) 

Og så gik det ellers bare derud af. 








Og den fløj :D 





Ingen kommentarer:

Send en kommentar