mandag den 11. marts 2013

Udfordrings opgave



Så fik jeg fat i noget læder og nu skal der tænkes kreativt. 

Sofaen er parteret


Fortsættelse følger

Så fik jeg fat i alle arbejds redskaberne. 
der er brugt en hultang, en skabelon, saks, kuglepen, hæfteklemmer (Kan ikke huske navnet, dem man sidder papir sammen med :b) og Lædersnor 

Så blev der tegnet op

Der blev klippet 

De to sider blev sat sammen. 

Der blev klippet huller i.

Jeg var ude og købe læder snor. Meningen var enlig at jeg skulle ha lavet mit eget læder snor ud af det samme læder som pungen er lavet i. men det var lige lidt svære end jeg regnede med 

Det næsten færdige resultat. der mangler lige at skal en trykknap i, men den første jeg fik banket fast fik jeg banket flad, så den ikke kunne lukkes, så det må forsøges igen. :) 










Ingen kommentarer:

Send en kommentar